E2e

Hur att hitta och använda recensioner PC - spel

Ett stort antal människor i världen idag spelar PC-spel

Ett stort antal människor i världen idag spelar PC-spel. Eftersom det finns så många PC-spelare, PC-spel recensioner är inte svårt att komma med. Följande steg kan hjälpa dig att hitta och använda recensioner PC spel till din fördel.

1. Bestäm vad du använder recensioner för. Letar du efter recensioner på ett visst spel kanske du vill köpa? Är du ute efter att köpa ett spel, och försöker hitta en med bra recensioner? Är du riktar spel i en specifik genre? Att veta vad du kommer att använda recensioner för att göra det lättare att hitta det du behöver.
  2. Hitta ett PC webbplats Game Review. Det finns många på nätet, och de flesta kan hittas genom att bara skriva "recensioner PC spel" i Google. Ett populärt spel översyn webbplats är Gamespy . Du kan också prenumerera på tidningar videospel som Game Informer, som kommer att ge dig recensioner också.

När du hittar en källa omdömen videospel

Hur att hitta och använda recensioner PC - spel. Bestäm vad du använder recensioner för.

När du hittar en källa för recensioner videospel, slå upp några gamla recensioner på spel du har spelat för att säkerställa att offentliggörandet håller med dina åsikter i viss utsträckning. Också vara förtrogen med publiceringen klassificeringssystem. Vissa kommer att ge delar av betyg spel individuella, och sedan ger spelet ett övergripande betyg som inte direkt motsvarar dessa enskilda betyg. Om så är fallet, och du inte bryr dig om en viss faktor - säg, grafik - och sedan se till att kolla in de individuella betyg och de övergripande betyg för den bästa bilden av spelet.

3. Läs användarrecensioner samt professionella recensioner. Andra sajter som Gamefaqs , har spelrecensioner från användare. Dessa kan vara användbart i att du skulle kunna få en bättre bild av hur spelet matchar till andra spel som du gillar. Kontrollera en användares profil är ett bra sätt att se till att hans integritet och andra gillar och ogillar.
  4. Sammantaget lita på din intuition Det bästa sättet att använda recensioner PC-spel är att spara pengar -. Bara köpa de spel som granskare säger är väl byggt. Men bara för att en stor tidning eller webbplats inte gillar ett spel, betyder inte att du inte kommer heller. Om ett spel verkligen ser intressant, se om du kan demo den i en butik eller en väns hus. Ibland granskarna kan skilja i smak med dig!